gekåsfynd

2012-08-23 @ 13:04:16
 
 
japp det blev en sväng till ullared i veckan och jösses va jag handlade.
 
Men jag tycker det blev många bra grejor.
 
Det här fatet....
 
 
Det är jättestort, men kostade BARA 60 kronor
 
 
 
fina plåtaskar
 
 
 
Skolan har börjat igen och nu går Filip i 4 an. mycket nytt nu, nya fröknar och lokaler
 
så nu går jag upp klockan 6 varje morgon och tar hand om mina 3 killar.
 
Nu har jag kört  3 maskiner med tvätt och snart dax att hämta filip.
 
ut i blåsten, håll i hatten
Postat av: " Tanten på Ön"

Det är så roligt att följa ditt nya liv tillsammans med din underbara familj...saknar dej ska du veta!

Svar: tack Anette vi saknar dig oxå,När Alvin börjar dagis önskar jag att han oxå får en "ynette"
marie karlsson

2012-08-27 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: