veckan som gått

2012-11-29 @ 20:42:52
 
 
 i veckan har det blivit lite bakande och städande inför advent
 
jag har gjort cake pops
 
 
och så har jag gjort en brownie
 
men ingen vanlig, denna är gjort på zucchini utan mjöl och med jordnötssmör istället för vanligt smör
 
och honung som sötningsmedel.
 
liite annorlunda smak men jag gillade den
 
 
idag har vi vart på gekås och shoppat julklappar och annat.
 
blev en panini och en latte i nya sportbaren  för att få lite mer energi
 
 
 
 
kollade igenom granngården i ullared dom har jättemycket fint
 
men allt är väldigt dyrt, en sån här tallrikshylla vill jag ha i köket
 
men inte för 900 spänn
 
 
 
imorgon blir det att ställa fram ljus-stakarna och hänga upp julgardiner
 
fixa granris och klä bocken och allt annat pyssel utomhus.
 
lovar att det blir massa bilder på allt julfint.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: