vill ha....

2012-09-26 @ 15:42:55
 
Idag har vi fikat med Jennie i stan, altid lika kul att träffa min andra hälft från torg-grillen tiden 
 
Alvin har varit i toppform hela dagen. Efter fikat kollade vi blommor på torget och gick igenom cervera.
 
Där finns såå mycket fint. Detta porslinet kommer ifrån gerbera
 
 
 
 
 
 
 
 
och dessa från jelly bean. jag har en del från denna serien, men vill ha fler
 
 
 
så här söt va lilla plutt idag...
 
 
och glad.
 
Igår va det frukostmys hos Jessika i åskloster,
 
 
 
goa mammor och bebisar,jessika till höger har vart i sundsvall i flera veckor,men är nu hemma och med på
 
våra träffar igen.
 
 
När jag kom hem igår målade jag skafferiet,ska lägga ut bild när det e klart.
 
Fredrik kom hem med rosor och 10 pack coca cola,
 
 
 
detta köpte jag innan på blomsterlandet men det hinner jag inte plantera idag, så det får ni se imorgon.
 
men det fanns mycket fint där också.
 
Nu ska jag iväg och fixa naglarna och träna.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: