min tårta

2013-04-30 @ 11:20:08
 
 
min första tiktiga tårta med experthjälp e klar
 
igår va jag hos sylvi igen, skulle vilja lära mig mycket mer för det är så kul
 
 
 
 
 
 
vi fick träna på att göra rosor och blad
 
och dom fick vi senare dekorera tårtan med.
 
 
 
 
 
 
mellan bottnarna la vi chockladmousse, hallonmousse och glasscreme
 
i eftermiddag ska den provsmakas.
 
 
 
 
 
 
i lördags tog vi husbilen till göteborg
 
vi parkerade vid slottskogen och grillade och drack gott
 
tog en liten vända och kollade lite djur, men det va så himla kallt
 
 
 
 
 
 
Filip gillar sälarna
 
 
 
 
 
matade fåglar men blev typ attackerade av trutarna
 
 
 
 
 
 
 
det kommer absolut bli fler trippar till skogen, men gärna när värmen har kommit
 
 
i söndags när vi kom hem tyckte Fredrik att vi skulle åka till gekås
 
han hade ändå nackspärr så han kunde inte göra så mycket nytta hemma
 
 
 
jag har länge velat ha sådana här jobbarbyxor och nu tog jag mig råd
 
 
 
 
väldigt varma men ack så praktiska
 
 
tog precis en underbar bild på mitt lilla yrväder
 
han har lite lockar som står ut
 
När kusinen William va bebis hade han oxå ljust lockigt hår
 
 
 
 
 
sötast i världen
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: