födelsedag

2013-08-30 @ 20:11:11
 
 
jaha då va man 1 år äldre
 
hade en fantastiskt mysig födelsedag, Alvin låg bredvid mig när Fredrik och Filip kom upp och sjöng
 
för mig,varsin rosbukett och presenter hade dom med sig
 
jag fick ett pandora halsband som jag länge önskat mig, med en berlock som det står mamma på
 
i massa olika språk
 
 
älskar det..
 
till julklapp vill jag ha 2 rosa pärlor på varsin sida
 
 
 
jag lunchade med mamma på stan och fick pengar att shoppa för
 
På eftermiddagen blev jag firad av svärmor och svägerska med familj
 
presentkort på kläder fick jag, perfekt
 
och en fin bukett gladioler
 
 
kvällen firade vi stjälva med kräftor och massa gott
 
 
 
 
fick även massa härliga gratulationer på facebook och sms
 
det värmer i hjärtat
 
igår va syster och bror här med några av deras familjemedlemmar
 
fick en härlig bukett till
 
 

min syster hade köpt den här fina formen på L-home
 
och en fin ljuslykta
 
 
tack all fina släkt och vänner, nästa år ska det firas rejält...
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: