skolstart

2013-08-20 @ 19:53:36
 
 
idag va det skolstart,filip har varit trött hela eftermiddagen så han somnar nog gott ikväll
 
jag och Alvin va kvar i stan och började med en långpromenad vid havet
 
 
 
 
 
synd att det blåser så vi havet
 
vi gick i några affärer och jag hittade jympashorts till filip och 2 brallor till Alvin
 
och massa nytt smink till mig, allt va nästan slut i min nececcär
 
testade en fruktjuice på spis och deli som va jättegod
 
med äpple,avokado ingefära lime och spenat, helt grön
 
till kvällsmat gjorde jag fiskpudding som jag åt efter att jag varit och tränat
 
det är så kul att ha kommit igång 
 
 
nu blir det idol och ananas
 
och så lite björnbär med vaniljkesella.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: