pioner

2013-06-25 @ 15:20:50
 
 
 
 
pionerna blommar för fullt, det e så fint, synd bara att dom snabbt blommar över
 
jag plockade in några och det doftar i hela vardagsrummet
 
 
även liljorna blommar
 
 
 
nu i dagarna har det varit mycket bakande och förberedelser inför lördagens kalas
 
jag har bakat massa kakor och kokat rababersaft som blev såå god.
 
Fick en påse fläder av catrin så i eftermiddag blir det saft på det.
 
 
 
 
 
Dessa är Filips favorit så dom fick jag göra en omgång till av
 
Helt otroligt att min lilla skatt fyller år på torsdag, ett helt år har gått
 
Det är en bestämd och nyfiken liten herre minsann,när han är vaken så är det fullt ös.
 
hoppas att vi får tur med vädret i helgen,vi ska upp med ett partytält som förhoppningsvis
 
ska stå kvar tills på måndag när det blir barnkalas med kompisarna från mammagängen
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: