kliar i fingrarna

2013-03-27 @ 20:18:44
 
 
 
jag vill ha vår och värme så jag kan greja i trädgården och plantera
 
fick satt lite fjädrar i riset och pysslat lite med hönsnät
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fattas några ägg i buren
 
 
 
 
 
 
 
jag och Alvin har vart magsjuka men idag är vi bättre igen
 
jag har varit i stan och klippt mig och gjort lite ärenden
 
Cervera byter kedja här i varberg den siste mars så jag fick
 
handlat för en del av vårt presentkort
 
 
 
 
 
köpte 12 skumpaglas och en grej till,men den ska jag visa när den är full
 
blir nog redan imorgon kväll.....
 
 
 
 
 
knivar med fodral, perfekta till husbilen,där det är så dåligt med lådor
 
 
 
 
 
 
 
 
och ett jellybean fat som är turkost
 
men färgen blev inte snygg på bild.
 
 
imorgon börjar påsken så då ska det fram lite påskliljor iallafall
 
ska försöka hinna med att baka lite oxå.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: