underbar söndag

2013-11-24 @ 17:56:14
 
å va härligt det har varit idag, solen har lyst och samtidigt lite kallt ute
 
vi har varit ute och grejet hela eftermiddagen
 
plockat mer mossa och varit i skogen och fixat massa granris
 
 
va på blomsterlandet och köpte några halmstommar,ibland gör jag egna stommar men dom blir inte
 
lika stabila,köpte lite buskar och dekorationer också
 
 
 
 
 
vi tog fyrhjulingen med kärra ut i skogen och hämtade granriset
 
Alvin va så glad
 
 
 
 
 
den hann bli mörkt innan jag va klar med allt så bilder får jag ta imorgon på det jag gjort
 
nu sitter vi med tända ljus och väntar på mat, kebabsallad till mig och pizza till dom andra
 
så skönt att kura ner sig i soffan och värma sig under filten efter en  heldag ute i kylan
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: