shoppingpåsen

2013-10-28 @ 16:51:21
 
 
 
 
detta köpte jag igår
 
 
 
 
 
kupade slickepottar
 
 
snyggt snöre och en burk till det
 
 
formar
 
 
korgar i plast till tex pommes
 
 
påsar till popcornen och röda sugrör till julens drycker
 
 
vaniljsocker vaniljpulver och guldiga non stop
 
ja jag unnade mig en hel del,skulle kunna köpa en hel del till
 
planerna att det kommer att öppna en butik i Stockholm är på gång och diiit vill jag
 
åka då 
 
på mitt kök mässan fanns det mycket gott,och allt gick att provsmaka
 
jag köpte en getost rullad i aska och en annan ost
 
fetaost,oliver och fetafyllda paprikor. vi behövde inte äta nån lunch direkt så
 
efter mässan passade vi på att käka på olearys
 
 
Nu har jag bunkrat upp med värmeljus och inväntar den kommande stormen som dom varnar för
 
regnet har öst ner hela dagen,så skönt att det är lov så vi slipper ge oss ut. hoppas inte det blir lika illa som dom
 
varnar för 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: