torsdag

2013-09-26 @ 16:12:00

 
det är helt otroligt vilka höstdagar vi har,man får passa på att njuta så länge det varar
 
idag blev det lite städ här hemma och sedan lunch med jennie på stan
 
 
campinosallad mums
 
 
 
kompis
 
förlåt jennie,kunde inte låta denna fina bilden på dig gå till spillo
 
Alltid mysigt med date på stan med daj.
 
blev en tripp till rusta oxå,va ute efter en ny höstfilt och fyndade den här brickan för 60 kronor
 
kollade på den i somras men då tyckte jag den va alldeles för dyr
 
 
den är jättestor och rymlig så hela sommarfikan får plats, ja jag längtar till sommaren redan
 
 
får bli grått i vardagsrummet i höst,denna filten e så gosig va på gekås igår och köpte en liten till Alvins vagn
 
och en stor svart med stjärnor till Filip och denna grå fick jag köpa på rusta
 
Gråa panel längder blev det oxå, vi har så lågt i taket så det är den ända som funkar här
 
 
 
 

hade sällskap på gekås av min syster och Abbe
 
 
 
 
gillar  gekås grönsaksavdelning
 
 
 
köpte en jättestor kruka med basilika, den kommer förmodligen att dö hos mig men jag får va snabb att
 
plocka av bladen och frysa in då
 
 
 
 
nya ljus-stakar blev det oxå
 
 
 
Alvin och jag fick nya skor
 
 
som han ville visa för farmor
 
så han passade på att rasta molly oxå
 
 
 
 
Bengt lämnade in massa äpplen på musteri i helgen och vi fick en flaska,så jäkla gott
 
jag gjorde en morgonshot med must ingefära och bladspenat
 
det blev farlig färg med gott.
 
vi ska plocka ihop lite äpplen i helgen och oxå lämna in till must
 
 
 
bakade en lchf paj med mandelmjöl och stevia som sötning, den blev väldigt god faktiskt
 
 
imorgon blir det 15 månaders kontroll för Alvin,för se om vågen slår runt haha
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: