monday

2014-08-25 @ 10:22:42
 
ny vecka igen
 
Alvin på dagis och Filip i skolan så jag tar mig lite tid att sätta mig vid datorn
 
innan det blir veckohandling.
 
Förra veckan va det mycket pysslande i hemmet och rens i garderober och skåp
 
och o lördags va vi med på cyckelfesten, vi serverade förrätt 
 
så vi bjöd på toast skagen med varsin kräfta och en laxros på avokadocreme
 
och som fördrink gjorde jag en passions-mojito
 
 
 
 
 
 

älskar mina glas från lagerhouse
 
 
ljusstakarna köpte jag på rusta förra veckan
 
 
det gör ju så mycket med blommor huset
 
 
rosa rosor skulle jag alltid vilja ha på bänken
 

och murgröna är så fint till vitt och mitt fattigmans silver
 
 
 
 
 
 
cykelfesten blev lyckad vi klarade oss nästan från regnet, det va bara från Sanna och Martin som vi fick
 
desserten hos till bygdegården som det regnade, men vi va väl förbereda med regnkläder
 
det är verkligen spännande med den här festen när man inte vet vilka som kommer hem till oss och vilka vi
 
hamnar hos.
 
Filip va hos mormor och morfar och dom va på solviken och åt
 
och lillebror va hos farmor och farfar
 
 
i veckan blir det mer kalas, på onsdag blir det fest med jobbet, på torsdag fyller jag år
 
och på fredag blir det kalas, så det blir lite förberedelser i veckan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: