andra advent

2014-12-08 @ 13:14:26
 
andra advent har passerat och jag hann inte ens tända andra ljuset igår.
 
det har varit en tuff vecka med mycket jobb samtidigt som förkylningen har satt sig i kroppen och
 
jag har vart sjukt trött, jobbar ikväll också, sedan blir det Gekås med syster och svägerska imorgon
 
ska bli mysigt.
 
skrivit en lista på julmat som ska fixas i veckan.är så sugen på det nu.
 
 
liten tomteby utanför kyrkan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
några tomtar har kommit fram
 
mossa och granris tycker jag blir fint att pynta med
 

jag flyttade upp mitt planteringbord och satte utanför köksfönstret
 
tyckte det blev kanonfint
 
dom batteridrivna blockljusen är perfekta att ha utomhus
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: