sportlovet

2014-02-21 @ 17:16:18
 
ja då har sportlovsveckan snart passerat
 
I tisdags va Lisa här med alla barnen och vi fikade med hallonpaj
 
 
i onsdags så lämnade jag mina pojkar hos mormor och tog min brorsdotter till stan
 
hon önskade sig det när hon fyllde år, så vi shoppade och lunchade på stan
 
 
sedan gick vi till ett konditori och köpte med fika till mormor/farmor
 
 
 
 
igår va det min och Filips dag, vi va på br leksaker och så va vi på bio och kollade legofilmen i 3d
 
vi hade det jättemysigt ihop
 
 
 
 
 
 
idag har det vart lite pysslande här hemma och förberedelser inför lördagens granntjejfest
 
vi ska ha glitter och glamour tema
 
så även efterätten ska glittra
 
Hade såklart min hjälpreda med mig i köket
 
 
 
 
imorgon blir det fullt upp med alla förberedelser inför kvällen
 
men nu blir det till att fixa fredagsmiddagen
 
trevlig helg på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: