blomstrande trädgård

2014-06-18 @ 19:57:48
 
oj jag råkade publicera förra inlägget innan jag va färdig
 
så här kommer lite mer bilder på tårtan
 
 
 
båda tårtorna är fyllda med hallon-blåbärsmosse
 
och blåbärsmousse och spacklad med glasscreme
 
hoppas dom smakade bra och att Wilma hade en bra födelsedag
 
nästa vecka är det Alvin tur.
 
 
våran trädgård är så fantastiskt fin nu när allt blommar, dessvärre är det mycket som redan
 
har blommat över
 
 
men mina fina rosor blommar för fullt
 
 
 
 
 
fin utsikt ut från lilla rummet
 
 
nejlikor och pioner
 
 
 
 

några pioner fick komma med in
 
imorgon blir det några timmars jobb och sedan dags för min andra tårtbeställning
 
en midsommartårta.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: