halloween

2014-10-31 @ 14:08:03
 
god fredag på er,höstlovet börjar närma sig ett slut
 
veckan har gått fort, vi har varit på en mysig frukost hos Frida och Filippa
 
haft 2 spökiga fikor. haft besök från Västerås och i eftermiddag kommer Karin med familj
 
 
fått 2 vackra blombuketter, gerberan nickade så jag kapade av dom och satte i en liten skål
 
 
köpte en bukett till mig stjälv också när jag skulle köpa till Frida
 
köpte 2 nya ljus-stakar när jag va på Gekås förra veckan, men nu är det bara en kvar
 
gissa vem som varit i farten?
 
 
nu när allt mitt halloweenfix är över kan jag börja se fram emot julen
 
allt som ska bakas och pysslas, längtar
 
trevlig halloween och alla helgons helg på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: