stockholms shoppingen

2014-10-16 @ 13:11:12
 
 
jösses jag har ju glömt att lägga ut allt jag shoppade i Stockholm
 
På syster lycklig köpte jag 2 brickor, dom är perfekta till frukosten
 
jag hade redan en sådan och jag använder den dagligen
 
 
 
 
söta saltkar från lagerhouse
 

ja lite muffinsformar är ju aldrig fel
 

Leila sålde ut emaljprodukter på mässan så jag fyndade dessa mått, snygga till mycket annat än mått
 
Mason ball burkarna är så snygga
 
 

bästa bästa slickepotten , du får ut allt från bunken
 
fast man får lämna lite med flit...
 
 
smått och gott
 
 
 
 
Viktorias secret hade så många dofter så man ville ha allt
 
men det blev en lotion som doftar länge
 
en snygg necessär och ett litet lipgloss
 

 
 
nu ska jag fortsätta med mina dekorationer till helgens tårtbeställning
 
med golftema. 2 tårtor ska göras och dekoreras.
 
Så måste jag baka nått till Fredriks stubbrace på lördag,när han och massa andra kommer hit och kör
 
cross på åkern.
 
jag brukar ha tjejfest samma dag men jag fick ingen barnvakt så det får bli vid ett annat tillfälle
 
helgerna blir snabbt uppbokade när jag jobbar varannan.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: