måndag

2014-09-29 @ 13:28:12
 
ny vecka att se fram emot
 
På torsdag åker vi äntligen till Stockholm jag och min syster
 
Idag är det internationella kaffedagen, så om min huvudvärk släpper så ska jag baka nått
 
gott till Fredriks kvällsfika, ikväll börjar ensam mamma söker kl 8 och nya avsnitt av Dicte kl 9
 
imorgon börjar dessertmästarna, min vän Anettes son ska vara med i det,Han bor i malmö nu
 
men kommer från varberg så det ska bli kul att följa.
 
Tycker det är mysigt när det börjar lite bra program på kvällarna.
 
 
Förra veckan testade jag cheesecake brownies från senaste hembakat
 
 
 

En chokladtårta blev det också
 
som Fredrik tog med till jobbet
 
den blev mycket omtyckt
 
 
chokladbottnar med hallonmousse och ploppfluff
 
spacklad med chokladgrädde
 
 
 
I fredags fyllde fredagsmyset 20 år
 
passande nog har mina gamla favoriter potatis skruvar
 
gjort comeback
 
 
jag och min vän Tessan frossade i dessa när vi gick på gymnasiet
 
Ako kolorna har också kommit tillbaka
 
 
dessa va godast
 
Efter detta inlägget har jag avslöjat hur jag har frossat senaste veckan  hehe
 
Igår hade vi familjeutflykt, vi va i Halmstad och badade.vi hade det så mysigt
 
det är verkligen nått som passar både Filip och Alvin
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: