Tisdag på stan

2015-04-07 @ 20:18:46
Idag hade jag lite ärenden på stan så jag startade dagen med en kopp te på lorentsberg. Jag köpte nya promenadskor som jag testade när jag kom hem i eftermiddags. Gjorde en nyttig sallad innan min promenad. 
                                                                Jag hittade 2 koftor på Gina tricot, jag har redan en sådan som är lite längre i modellen och kunde inte bestämma mig för rosa el svart, så det blev båda. Jag har vart och fixat mina naglar i nästan 3 år nu men har tagit en paus ett litet tag så jag köpte på mig lite nagellack oxå, jag är såå dålig på att måla så det blir snyggt men det får bli som det blir
                                                      

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: