Fredriks dag

2015-02-05 @ 10:53:12

 Igår fyllde min man 36 år, han önskade sin favvo budapestrulle så Alvin hjälpte mig att baka, glömde att ta en bild
Han blev uppassad med lite presenter, vi köpte McDonalds till barnen och senare åt vi lite småplock och drack lite gott  
Massa gott. Jag gillar att handla på Coop när vi ska ha lite gott från charken. Dom har även lite större sortiment med nyttigheter. Köpte dessa teer. Ja det va så många sorter så jag gick på färgen på förpackningen. 

Jag har redan hunnit smaka på båda och dom va fantastiskt goda, det är örtte så nyttiga e dom oxå

  Det blev tillochmed rosa färg på det
gick även här på snyggast förpackning 😊
lite roligare pasta till Alvin, passar ju bra med vroompasta till han. Nu blir det lite städ och tvätt här hemma. Ha en fin dag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: