Härlig helg

2015-03-16 @ 20:42:02
Hej på er. Efter 3 jobbhelger så hade jag en härligt ledig helg. I söndags bjöd min syster mig på brunch på Fridas i kärradahl, en härlig promenad i solen följt av massa gott
  


   


Smakade extra gott med den här utsikten.                                                       Hemma håller vi på med en utbyggnad av vårt hus, vi ska få ett nytt tv-rum och ett sovrum så att båda pojkarna kan bo på övervåningen. Mitt i allt ska vi jämna till våran gräsmatta så nu tror Alvin att morfar håller på att bygga en Crossbana i trädgården😄
                                                               Nu i veckan tänkte jag försöka baka och fylla frysen inför vårens fikapauser
dessa bakade jag i veckan, en vetedeg med Philadelphiafyllning. Väldigt smidigt att slippa rulla ut bullar, bara att dela i bitar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: