Pappa 60 år

2016-07-05 @ 10:14:02

I helgen har vi firat farsgubben som fyllt 60, vi firade honom så som han önskade. Alla barn respektive och barnbarn.

60 röda rosor fick han oxå. En helt magiskt bukett

Min syster hade fixat med massa god grillmat. Massa gott, fiskspett kycklingspett ryggbiff och fläskfilé 2 goda såser och goda sallader

Vi hade en mysig kväll och kusinerna leker så bra ihop. Jag tog lite kort med vanliga kameran på dom alla så jag får se om jag kan göra ett inlägg till med dom bilderna. Jag har uppdaterat till Windows 10 så jag vet inte riktigt hur jag kommer åt alla bilderna ännu. Tack min fina familj för en mysig helg. Min pappa höll ett litet tal och tackade oss alla och att han är stolt över oss och glad att vi alla kommer så bra överens och jag håller med, vi har det bra. Det blir ändå ganska sällan vi träffas allihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: