Hemma❤️

2018-10-19 @ 17:58:54
(null)
Min traktorpojke. Oj va han kör med sin traktor
(null)
Efter torsdagens gekåsbesök blev han en traktor rikare. Han e verkligen skogstokig i maskiner
(null)
En saknad storebror som vart hos mormor och morfar.
(null)
Myst extra mycket med denna godingen denna veckan när jag vart ledig mycket och Alvin är i skolan
(null)
En hel del av mina sommarblommor är fantastisk fina ännu. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En härligt solig höstvecka, hoppas på en lika fin helg. Denna veckan har jag hunnit med både en frukost med Jennie och lunch med Johanna. Så tacksam för fina vänner som man sorgligt nog träffar alldeles för sällan. Nu blir det ett glas bubbel och grillat kött. Lite senare idol och ännu mer fredagsmys. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: