Regnig tisdag

2015-04-14 @ 11:03:09
Hej på er, idag njuter jag och Alvin av ledigheten. Vi har vart och handlat och nu myser vi i soffan en stund. 
                                                                Finncrisp och ägg till frukost. Smoothie på mandelmjölk hallon och spirulina. 
                                                               Grabbarnas mys innan skolan
                                                                Godingar                                                      I helgen åkte jag och Fredrik till Göteborg, vi hade ett presentkort på en resturang som gick ut nu i april som vi ville utnyttja. Vi bodde på park aveny, fräscha rum och fantastisk frukost.   

  Det ända shoppingkravet jag hade va leilas general store så resten av tiden satt vi på uteserveringar och drack gott i solen, det va helt underbart väder i lördags. 

Såå gott.                              

Längst upp på taket på scandic rubinen ligger roof bar.                                         









Skönt att få lite tid med min älskade man.                                         

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: