Sommar

2016-05-17 @ 22:53:02
 Halva maj har passerat och här har både vart högsommar och höstkallt. Jag njuter för fulla muggar när solen Visar sig. Igår tog vi en sväng till gekås och på hemvägen svängde vi förbi Källsjö. Vägen dit är helt fantastisk så här års 
så grönt och fullt med Liljekonvalj i diken. 
Köpte lite blomster på gekås som jag fick planterat idag 
en kväll förra veckan åkte vi ner till tången och åt vår kvällsmat. Pojkarna fiskade krabbor 
mack-kastning 
söt pojke
söt pojke till
med söta babyfötter
alvin har fått en sandlåda bredvid det blommande körsbärsträdet
man vill stanna tiden lite nu när allt e så vackert ute
casper blir 3 månader på lördag och då firar vi även våran 5 åriga bröllopsdag.då hoppas vi på fint väder då ska vi ta en sväng till det här fantastiska stället. Fästningsterassen har lobbat på nytt och det e magisk utsikt. Vi va där Kristi himmel och njöt 
 Vi myste i Varberg hela dagen och tog bussen hem på kvällen. 
Alvin tyckte ocå det va mysigt blev lite lek i parken oxå
 Casper va i toppform när han va vaken

Finaste ögonen 
så rolig bild när far och son tar en pissepaus på väg hem.          Nu fick jag delat med mig av några av mina bilder, vem vet när nästa inlägg kommer?😃

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: