Höstlovs utflykt

2017-11-03 @ 22:16:03
Idag blev det liten picknick i brunnsbergs skogen med alla barnen. Filip hjälpte casper att kasta bröd till änderna (null)

(null)

(null)
Filip va här mycket när han va liten. Både när moster passade honom och med mig. Så han tyckte det va mysigt (null)
Lite fika blev det och så gick vi till gammal mormor o morfars grav och lade en krans (null)
Jag gjorde en krans till svärfars grav oxå, vi tog en tur till kyrkogården ikväll när det va mörkt och kollade på alla tända ljus (null)
Har vart dåligt med inlägg här igen så jag ligger lite efter, måste göra ett inlägg från min och syrrans Stockholmsresa. Tiden rinner iväg sedan jag började jobba för 1 månad sedan 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: