Gräsänka igen

2017-09-23 @ 21:34:31

Ytterligare en helg utan min man som är på hemvärnsövning. Idag åkte vi ut till systra mi en stund och när vi kom hem blev det en enkel middag. Kyckling med grönsaker och pommes till barnen. Jag fick några kantareller av svärmor igen som jag stekte med vitlök,hällde över lite grädde och hällde över kycklingen.rev lite parmesan över   Så enkelt och gott

syrran gjorde tonfiskfyllda paprikor till lunch och korv till barnen. Casper åt mest, kooov går alltid hem


Det bjöds även på massa kakor. Skönt väder ute 

Kul med Facebook och instagrams funktioner

Bästa fredagsmyset igår när idol drog igång. Absolut bästa programmet en fredag 

Va i Ullared igår med pojkarna. Dom behövde fodrade stövlar så vi tog både gekås och sko-boo. Nya dojjor till mig

Och caspers nya stövlar

Han älskar ju alla skor. 

Har fastat för camomönstrat. En sjal och en Svea tröja.  Blev en taklampa till vardagsrummet,bilder kommer när den e uppe. 

Köpte jordgubbar oxå som jag åt som mellis med turkisk yougurt. Till kvällsmat blev det hamburgare igen. Pojkarna gillar det och det e skönt att slippa göra nått märkvärdigt när ändå inte Fredrik är hemma

Jag hade rivna morötter, rödlök rostad lök paprika gurka ost och en shirachamajo i. Blev faktisk riktigt god.                            Tittut med brorsan 

Och lite myyyys

Filip är så stolt över sina bröder❤️

I onsdags började Filip att praktisera lite på morfars jobb. Han va jätteduktig, lyfte plattor på Coop som bygger ut caféet. 

Nu ska jag dricka ett glas vin och kolla lite bloggar innan det blir läggdags 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: