höstträdgårds pyssel

2012-09-29 @ 22:01:29
 
 
 
 
ååå igår fick jag planterat och gjort fint i trädgården, här kommer massa bilder på vad jag gjorde.
 
 
 
 
 
hebe buske
 
 
 
den här stenen skrev fredrik till mig för 3 är sedan, har legat ute sedan dess
 
 
 
 
 
 
Gammalt silverfat kommer till användning
 
 
 
Detta är marchallhållare men jag gjorde en liten plantering oxå.
 
 
 
 
 
 
stenen i bakgrunden har formen av ett hjärta, En gammal glasflaska vi grävde fram.
 
 
Detta fick jag gjort igår när regnet höll sig borta, idag har det regnat som tusan, så idag fick vi målat om i
 
tvättstugan, det blev jättefint.
 
vi lunchade på Catrins jobb tillsammans med Fredriks kompis Daniel.
 
Det är han som har toksamlat på dom gamla grejerna jag visade för ett tag sedan.
 
 
Igår fick Alvin sin första vaccination så idag har han sovit nästan hela dagen.
 
Hoppas han är piggare imorgon för då ska han döpas.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: