tillbakablick

2013-04-23 @ 11:03:25
 
 
Detta jäkla väder regn och blåst
 
kanske passar bra att visa helgens planteringar
 
 
 
 
 
handlade både på torget och på blomsterlandet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dessa är igentligen marshallhållare, men det används ju ändå inte så mycket nu till sommaren
 
 
 
dom gamla potatislådorna åkte fram, jag hoppas att jag kan ha kvar dom på altanen i sommar
 
trots att jag har en liten pojke här hemma som är på allt
 
 
 
 
 
mitt planteringsbord
 
 
 
 
 
 
 
Igår va jag på första tårtkursen
 
vi tränade spritsteknik i smörkräm och choklad
 
och så gjorde vi rosor och blad i chokladpasta
 
nästa vecka får vi lägga ihop och dekorera en egen tårta
 
och träna på att göra lite blommor
 
Snart ska jag köra och hämta mina brorsbarn som ska vara här i eftermiddag
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: