mys söndag

2013-09-22 @ 11:31:27
 
 
regnig och grå söndag och här bara myser vi.
 
Alvin är rolig, jag kan sitta och bara kolla på han när han springer runt och busar
 
vi lyssnar på musik och dansar och kollar böcker och sjunger och leker med bilar
 
senare i eftermiddag kommer äntligen Fredrik hem igen,han har varit på hemvärnsövning sedan i torsdags
 
så nu längtar vi som tusan, tur att jag har mina 2 goa pojkar.vi har verkligen bara myst hela helgen
 
Läste kristian Gidlunds blogg "i kroppen min" han gick bort i veckan endast 29 år gammal
 
och har skrivit i sin blogg under hela sin sjukdomstid, inte ett öga torrt alltså
 
då får man en extra påminnelse att njuta av det man har.
 
 
 
 
 

Fredagskvällen lyxade jag och Filip till det med massa gott och kollade på idol
 
testade att göra vitlöksbröd på min lchf bröd, men jag ska nog göra annorlunda nästa gång
 
för det blev inte så krispigt.
 
 
 
 
 

luktärten blommar fortfarande i  svärmors trädgård
 
 
och så köpte jag gladioler i veckan
 
så sugen på gekås,får bli en tripp i veckan
 
måste hamstra upp med massa ljus.
 
får passa på med rosa ljus för om 2 månader ska julfärgerna fram.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: