Mysig dag

2015-03-19 @ 21:58:09
Idag har jag och Alvin fördrivit dagen i stan. Vi började med en fika
                                                                Sedan mötte vi upp Helen och Charlie på spökitets parken, massa bus och lek blev det med underbart väder
                                

Sötaste Alvin                                               Vi handlade lite mat inför helgen och så hämtade vi ut mitt paket från bagaren och kocken. Min elvisp har gått sönder så jag va tvungen att köpa en ny, denna gången blev det en kitchen aid

9 lägen och mycket tystare än den gamla dualiten.                                         Och jaaaa jag kunde inte låta bli att äntligen köpa denna snyggingen. 
                                                              Så snygg                   

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: