Boozt Falkenberg

2015-10-30 @ 19:57:26
Hallo, nu sitter jag i nya soffan i vårt nya tv-rum, nu kan jag äntligen fixa iordning allt runtomkring. Fler bilder kommer framöver 
nytt bord och kuddar behöver köpas bland annat.                                             Förra helgen spenderade jag och Johanna på strandbaden i Falkenberg, där höstens boozt va. 
Fick finaste rummet med rosa väggar och havsutsikt
skön säng 
och en härlig balkong 
lunchbuffén va paleoinspirerad, lax eller fläskfilé. Annika Sjöö höll i ett jive danspass som va såå roligt 
ett glas alkoholfri skumpa till mig till kvällens 3 rätters meny
oxå paleo
förätt
varmrätt 
och dessert
jag och jojjsan
inte ofta jag bjuder på en selfie
efter dagens aktiviteter va vi trötta så det blev inte sent 
vaknade upp till det här och en sprakande frukostbuffé innan vi checkade ut med våra välfyllda goodiebags
från elite i Kungsbacka 
från gunry
och blandade sponsorer. 
Köpte även lite lack från opi. Guld😍     Tack Johanna för en mysig helg och tack till Annika och Camilla 
lånade den här härliga bilden från Johanna Svanström som fotade massor. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: