Mer Stockholm

2015-10-26 @ 20:58:24
Nu kommer äntligen lite mer Stockholmsbilder. Det blev mest bilder på shopping och mat, men 2 klassiska turistbilder blev det 
Sollan på väg till gamla stan
Hehe den här bilden  råkade jag knäppa av, men den beskriver mycket av vår resa. Promenad med shoppingpåse i handen
vi va såklart i en av våra favvobutiker, syster lycklig. Man blir glad bara av att kolla runt i den
fina färger
greengate
rice
och pip serien
jag köpte en grytlapp och handuk i detta fina tyget. 
Det blev några sådana här                     Vaniljlatte, jag kör koffeinfria och känner ingen skillnad smakmässigt. 
I leilas butik köpte jag denna bakformen och nya Tyllar. Det blev en del smågrejer på lagerhouse, panduro 
Och slöjd detaljer
ser redan fram emot nästa års mässa och shopping, eller va säger du syster yster???

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: