Veckan som gått

2016-09-29 @ 11:19:53

Idag är det höst på riktigt men för några dagar sedan så va det varm och soligt. Snart ska det Pallras på massa ytterplagg innan man kommer iväg

Casper är nu 7 månader. Tiden går så fruktansvärt snabbt.än så kryper han inte men snart så blir det fullt upp med att ha koll på honom på golvet. Idag blir det en tripp till Ikea och i helgen har vi inga speciella planer alls. Förra veckan va jag stjälv med pojkarna när Fredrik va på hemvärnsövning.

Vi myste med frukost på stan och på fredagen va syster och hennes barn här och myste. I lördags fick dom göra cupcakes och gå loss bland mina strössel

Massa fina och färgglada cupcakes blev det. Mormor och morfar fick komma och provsmaka. Dom köpte med 1 kg kräftor som jag mumsade i mig helt stjälv, köpte 2 små mini Västerbottenpajer och åt några frökex till.

Barnen åt Nuggets och vi hade mys med tända ljus

I söndags va det äpplets dag. Så då blev det en paj

Jag testade nytt recept på en nyttig banan och chokladkaka och den va såå god


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: