Skolstart

2018-08-23 @ 21:21:41
Nu är han en stor pojke min Alvin. I måndags blev han en f-kladdare.  (null)

(null)
Första dagen följde jag med och lämnade honom  (null)
Kunde åka hem och baka en äppelkaka innan jag hämtade honom på eftermiddagen. Resten av veckan har han åkt skolbuss, kusinen har haft följe med honom och jag fick knappt följa med och fota när han klev på bussen för första gången.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
William skickade denna på snapchat (null)
Jag har kört Filip på lite aktiviteter med skolan  bara, på måndag börjar det på riktigt för honom.  (null)
Glasspaus hos farmor när vi mött Alvin från bussen.  (null)
En liten hjälpreda i köket. Måla måla kakor. Lite kakbak har hunnits med  i veckan. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: