lite grejer

2013-02-26 @ 19:27:34
 
 
 
Detta blev helgens shopping
 
som vanligt kan jag inte låta bli att gå igenom Lagerhouse
 
 
 
 
detta tårtfatet med kupa kommer att komma till användning
 
har bokat in mig på en tårtkurs i April.
 
muffinsformar går alltid åt och små slickepottar, perfekt till barnmatsburkar
 
 
 
 
 
 
 
pärm i A4, perfekt när man skriver ut recept
 
 
 
 
 
 
Tiger hette en butik med massa billigt krafs
 
köpte lite pärlor, har redan hur mycket som helst, men dom va ju så billiga.
 
 
 
 
 
citrruspress 10 kr, det hade jag ingen och så va det rätt färg
 
och ett nytt saltkar 10 kr
 
 
 
 
 
OCH ett par efterlängtade jeans
 
please
 
värt varenda krona, jättesköna och sitter perfekt
 
hade tänkt vänta några kilo, men då satsar jag på ett par jeansfärgade
 
 
 
 
 
 
 
 
fickorna sitter lite lägre, det e det som gör dom så snygga
 
dessa kommer att slitas ut
 
 
 
 
 
 
Hittade en affär till i min smak
 
Udda Tina
 
dessa koppar med lock 39 kr styck
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
perfekt för vårens kommande koppar på altanen
 
jag skulle kunna köpa hur mycket som helst i denna butiken
 
kolla in färgerna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
plåtburkar
 
 
 
 
 
en sån här brödlåda har jag kollat på innan, på ica maxi hittade jag denna för 200
 
köpte inte den för jag får inte plats med den i mitt kök,men fin e den
 
 
 
imorgon ska Alvin till bvc, ska bli kul och se hur mycket min lilla tjockis väger
 
kommer nog att fördriva hela dagen i stan så jag hoppas på lite sol så jag kan ta en god promenad
 
shoppat har jag gjort tillräckligt, iallafall rosa köksgrejer.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: