shopping och pyssel

2013-01-31 @ 17:50:34
 
 
idag har jag varit i stan, började med mammafika sedan fick jag handlat 3 toppar till mig
 
present till Tessan och till Fredrik. skumpa till helgen
 
 
 
lite porslin till. jag är hopplös dessa hade dom fått in på di moda och billiga va dom oxå
 
 
 
 
 
 
 
dojjor till Alvin, letade efter en jacka men hittade ingen, ska kolla igenom Filips gamla kläder och
 
se om jag hittar något
 
 
 
när jag kom hem va det fortfarande underbart väder så jag la Alvin i vagnen så att han somnade
 
så kunde jag grejja lite i pysselrummet
 
 
 
 
en riktig vårgrej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hmm   han ser ut som en kul kille
 
 
 
 
 
 
nu blir det lite snabbstäd sedan en laxgryta till middag
 
imorgon är det fredag och vi går in i februari...lite nämre våren.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: