Måndag

2015-11-16 @ 11:31:34
Slapp måndag. Regnet öser ner och det e grått. Jag har jobbat hela helgen så det känns skönt med en lugn dag. Har varit hos frissan och nu sitter jag med en vaniljlatte på expressohouse och väntar på att jag ska hämta Alvin på dagis
pojkarnas mys i lördags 💕.                       Alvin har slutet med sina nappar så förra veckan postade vi några av dom till tomtenissarna och slängde några i havet till fiskbebisarna, precis som Filip gjorde när han va liten 
lite svårt att nå upp 
stolt kille
nästa vecka är det första advent, jag ser fram emot att börja julstöka. Hoppas att det inte kommer regna hela veckan för jag tänkte börja ute denna veckan med kransar och granris   Va på gekås förra veckan och började på lite julklappar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: