Freedagsmyyys

2017-09-15 @ 22:46:08

Ligger i soffan med ett glas vin och kollar hemskheter på nyheterna. Terrordåd i London. Usch. 

Alvin har somnat bredvid mig och ligger och snarkar. Idag har barnen fått leka på bruket 

Skriv inläggstext 

Båda älskar att cyckla

Och rutchkana. Efter allt lekande sprang jag  in i blomsterbutiken som ligger bredvid och köpte en fantastisk hortensia som snittblomma, det va med nymo i veckan så jag va så sugen att testa och se hur länge jag lyckas hålla den vid liv. Den ska tydligen bli fin när den torkar oxå

Efter leken somnade casper en stund på väg hem men vi myste en stund i soffan med lite tecknade traktorserier. Han e helt tokig o traaaakto. 

Stekte fläskfilé och åt med lite ugnsgrönsaker till middag. 

Blev mat i köket ikväll, gillar att sitta i vardagsrummet på helgen men det blir så grisigt när casper äter så det e skönt att hålla sig i köket.

Lite godis i trappan som fredagsmys innan en trött casper somnade. Imorgon kommer min syster med barn och brorsans barn hit så jag hoppas på härligt höstväder så dom kan aktiveras lite utomhus oxå. Nu blir det läggdags för mig oxå. Regnet öser ner och det mullrade lite innan.  Hoppas verkligen inte det åskar inatt.   Natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: