Fredagsmyset

2018-09-16 @ 21:45:57
I fredags va det en sådan där härlig ledig dag, en liten vända på stan med Casper. Handlade bakade fredagskaka och myste med god mat och tända ljus (null)
Frukost framför paddan
(null)
Lyx kaffe på expressohouse  (null)
En päronkaka med kardemumma och fina blommor  (null)

(null)

(null)
Alvin som fixat tavlan
(null)
Små söta dekorationer (null)

(null)
Mitt lille godistroll.  (null)
Tagit mig ork att baka bullar och gjort lite rosa äppelmos trots ett jäkla ryggont. Har sjukanmält mig imorgon oxå och har bokat en akut tid till kiropraktorn. Aldrig varit hos en sådan förut, bara naprapat så jag e lite nervös inför knakandet. Men det är ett måste att få ordning på ryggen.  (null)
Rosa äppelmos måste ju bara va gott (null)
casper har fått en säng i sitt rum men han sover fortfarande i sin andra säng i vårt rum. Men lite mys i nya sängen går bra. Snart bedtime så man e redo för en ny vecka  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: